Wij helpen u graag met uw incassozaken. Wanneer wij uw onbetaalde factuur hebben ontvangen, gaan wij direct aan de slag. U krijgt van ons een ontvangstbevestiging met een dossiernummer. Vanaf het moment dat wij met uw zaak aan de gang gaan, kunt u de voortgang van uw onbetaalde facturen volgen via ons online klantenportaal. Uw gebruikersnaam en wachtwoord ontvangt u per e-mail.

Wij benaderen uw niet betalende klant

Wij nemen op gepaste wijze contact op met uw niet betalende klant. In eerste instantie doen wij dit per post en e-mail. Krijgen wij hier geen reactie op? Dan proberen wij uw niet betalende klant per telefoon, SMS, Whatsapp of social media te bereiken. Dit alles doen wij om samen tot een oplossing te komen.

Krijgen wij nog geen reactie of komen wij niet tot een oplossing? Dan belandt het traject in de gerechtelijke fase. Onder het kopje incassodiensten met de vraag ‘Hoe werkt een juridische procedure’ vindt u hier meer informatie over.
Was dit artikel behulpzaam ?
Dank je wel !